Klantenservice
-
Bel ons (0)572 - 74 52 09
-
E-mail [email protected]
-
Adress Kaagstraat 17 , 8102 GZ Raalte
1 Veelgestelde vragen
Mits u zich houdt aan de openingstijden, is het geen enkel probleem om onaangekondigd binnen te lopen. Meld je bij de receptie met u vraag en er wordt meteen een medewerker ingeschakeld die u verder kan helpen.
In principe wel. Onze voorraad is dusdanig groot dat het mogelijk moet zijn om het gelijk mee te geven. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Mocht het niet lukken, dan overleggen we wat voor beide partijen de meest geschikte leveringstermijn is.
Laten we voorop stellen dat tweedehands natuurlijk niet is te vergelijken met nieuw, maar dat is een open deur. Koop u tweedehands kantoormeubilair bij ons, dan kunt u er zeker van zijn dat we achter de kwaliteit staan. Gaat er op korte termijn iets mis met het product, dan vinden we het fijn om te weten en proberen we een passende oplossing te bieden.
Om het verschil te begrijpen, is het misschien handig om te beginnen met de overeenkomst: beide zijn gebruikte goederen die opnieuw in de verkoop gaan. Het grote verschil is echter dat refurbished kantoor- en designmeubilair helemaal is nagekeken en gereviseerd. Onderdelen worden vervangen, reparaties worden uitgevoerd en waar nodig worden stoelen ook van een nieuw stofje voorzien. Goed om te weten is dat je bij aanschaf van refurbished goederen ook recht hebt op garantie. In tegenstelling tot tweedehands. Al zijn we daar bij R&M behoorlijk soepel in.
Een veel gebruikte richtlijn op kantoor is de 90 graden richtlijn. De hoeken tussen het bovenlichaam, bovenbenen en onderbenen zijn 90 graden. Bij advies of het opnieuw instellen van een werkplek hanteert Ergonomiespecialist.nl echter een minimale zithoek van 100 graden. In deze positie blijkt het namelijk veel gemakkelijk om het bekken als steunpunt voor de wervelkolom te gebruiken.
(Bron: www.ergonomiespecialist.nl/de-juiste-zithouding)
Geen enkel product van R&M wordt per post of koeriersbedrijf bezorgd. De gehele bezorging regelen we in eigen beheer en dat betekent dat we 100% garantie kunnen bieden. Bij aanschaf geven we meteen aan hoe lang het duurt voordat de bestelling wordt bezorgd. Wel kun je er op voorhand zeker van zijn dat we onze routes zo efficiënt mogelijk rijden. Dat is handig voor onszelf, voor de klant en we rijden minder onnodige kilometer, dus het is ook nog eens beter voor het milieu.